Ciekawą rzecz znalazłem...
(Całość skopiowana z oryginalnego artykułu)
W Rosji powoli rodzi się prawdziwy system totalitarny, podobnie jak w czasach komunistycznych zakazane będą pewnego rodzaju stroje i subkultury. Na pierwszy ogień poszedł styl Emo i Goth. Nowa ustawa ma zakazywać tego typu strojów w urzędach i w szkołach. Ma też regulować tworzenie oraz działanie stron emo.
Powodem takiego stanu rzeczy są obawy przed oddziaływaniem tych subkultur na depresje i samobójstwa. Podczas wystąpień w rosyjskiej Dumie pojawiły się głosy na temat złych wpływów kultury emo, antyspołecznych zachowań i gloryfikowania samobójstw. Emo-dzieci zostały zdefiniowane jako osoby ubierające się na czarno, z kolczykami na twarzy, pofarbowanymi włosami i silnym makijażem.
Tego rodzaju przepisy wprowadzono już w Krasnojarsku na Syberii, teraz mają obowiązywać w całej Rosji.
W weekend odbędą się protesty przeciwko przepisom atakującym emo.
Dimitry Gilevich z rosyjskiej kapeli emo, MAIO, powiedział brytyjskiemu dziennikowi ?The Guardian": ?Wyrażanie wewnętrznych emocji nie jest zakazane przez prawo".
Wcześniej fani My Chemical Romance zablokowali redakcję brytyjskiego ?Daily Mail" po artykule łączącym emo z samobójstwami.
Emo powstało jako reakcja na agresywny i materialistyczny styl życia amerykańskich raperów. Dotyczy to głównie popełniania przestępstw, zażywania środków odurzających, powierzchowności, braku okazywania uczuć oraz konsumpcjonizmu. Sprzeciw ten objawia także w modzie ? czyste, schludne, obcisłe ubrania, nakładanie makijażu oraz zadbane fryzury będące zaprzeczeniem luźnego, ulicznego wyglądu gangsterów. Emo stanowi swoiste połączenie gothic metalu(mroczny wizerunek, głęboka duchowość) i punku, ale znacząco różni się od obu tych subkultur. Niektóre elementy emo, jak np. wegetarianizm, abstynencja od alkoholu i tytoniu oraz wyzbycie się agresji są dalszą ewolucją subkultur.
Ludzie emo są postrzegani jako melodramatyczni, tnący się nastolatkowie, którzy przelewają swoje starania pisząc depresyjną poezję. Niektórzy oskarżają emo o świętowanie samookaleczeń i samobójstw. Przez takie upraszczanie wizerunku, tworzą się niedomówienia, które skutkują tego typu pomysłami jak przepisy, które chcą wprowadzić ustawodawcy w Rosji.
(źródło z papilota czy z jakiejś tam pierdoły)
Mnie osobiście dziwi że to nie na Białorusi pierwszej wymyślono xD Trochę to pomylone, bo mimo że za Emo nie przepadam, to kto wie kto będzie następny.
Rock/Metal

No to już trochę przesadyzm, bo przecież każdy ma prawo wyglądać jak chce, mieć swój styl- przecież jest wolność wyboru, prawa człowieka itd. ehh... po Rosji takich rzeczy można się spodziewać.
22 Mai 2009

Dzisaj Emo, a co jutro...? Jutro metale, albo Harajuku? Czemu nie wezmą się za blachary, czy techno-łomów? Emo są mi obojętni, ale to nie fair. Nie zgodne z prawami człowieka. A jak kto chce to i tak sie będzie na emo ubierał, czy emo muzyki słuchał.
21 Noiembrie 2008

Ej ale zobaczcie,jakie to wszystko jest poj*ane-stareotypy!!!
19 Noiembrie 2008

szczerze to mi emo wisi ...;P sa mi kompletnie obojetni
19 Noiembrie 2008

Emo i samobójstwa? Przecież to tylko takie gadanie, pozory. Jednak generalnie to mi to wisi, każdy robi co chce, nie bylabym taka daleka z zakazywaniu komuś czegoś tylko dlatego że coś mnie nie odpowiada. Zgadzam się z kaczy918
19 Noiembrie 2008

ciekawi mnie jak wyselekcjonuja tych emo, skoro 3/4 emo mysli ze to tylko styl ubierania i fryzura, a wiekszosc z nas nie-emo wie, ze to nie ma NIC wspolnego :P nie lubie uzywac tego slowa, ale emo sa zalosni ;) im szybciej to sie skonczy tym lepiej
19 Noiembrie 2008

Źródło z papilota. Ludzie, przecież to taki internetowy Fakt. Gówno nie wiarygodne medium. ;]
18 Noiembrie 2008

Szczerze mowiac emo nie polega na tym ze nastolatkowie sie tna itd... lecz emo polega na odrzuceniu a kazdy rockamn tego dostrzegl ... nie popieram ludzi ktorzy rozpaczaja nad soba... lecz licze na troche zrozumienie niby tych tzw. "normalnych' ...
18 Noiembrie 2008

Ja ich już od ponad 2 tygodni na NK rozwalam... Taki spisek im zgotowałem że masakra!
18 Noiembrie 2008

Hehe. Uważam, że to kto jak się ubiera to jego sprawa, ale dla mnie emo jest niewątpliwie śmieszne więc i przepisy nie najgorsze. :)
18 Noiembrie 2008

chyba w rosji nie ma ja innych problemow. To jak ktos sie ubiera jak wyglada i kim jest to tylko jego sprawa. a oni naruczaja prawo do wolnosci jesli przeszkadzaja im subkultury.
18 Noiembrie 2008

eeee no co to w ogole ma byc? Emo, Goth i jeszcze kto inny... wszyscy mamy prawo byc tacy, jacy chcemy. Czy politycy nie maja powazniejszych problemow niz subkultury?
18 Noiembrie 2008

Heh dla mnie w ogóle zakazywanie bycia sobą jest idiotyzmem^^ mnie w zeszłym roku ze szkoły za togę gotycka chcieli wyrzucić^^ heh nie no żałosne to jest ale co poradzimy? to czemu nie zabroniom dresów nosić? co? dresy to przecież "ćpuny i pijaki" ..
18 Noiembrie 2008

grunt to sie nie poddawac
18 Noiembrie 2008

pojebane! nikt juz nie moze byc soba..?!!
18 Noiembrie 2008

goth zakazane?! pfff czysta paranoja ... ale z emoo padla, rosja to rosja ... ;X
18 Noiembrie 2008

Tytuł dał mi nadzieje... przy fragmencie z gothami się załamałam. w połowie spadłam z krzesła (ze śmiechu), a na koniec... no cóż... popieram zdanie autora bloga... istna paranoja...
18 Noiembrie 2008

co oni mają do gothów!!??;/ nie no..paranoja.
18 Noiembrie 2008

Ruskie to pieprzona komuna a więc nie ma co się dziwić idiotyzmowi tego kraju.
18 Noiembrie 2008

Nie lubię emo, ale ten zakaz jest nienormalny. Niech każdy robi to co chce. :P A poza tym wyżej wymieniona definicja emo pasuje mi też do innych subkultur. :P
18 Noiembrie 2008

w Rosji robi się (jeśli już wcześniej nie było) nienormalnie...
18 Noiembrie 2008

jeśli ktoś jest prawdziwym emo toi bez ubierania się odpowiednio będzie nim dalej.w koncu to nietylko ubior:-) a gothow osobiscie mi szkoda.
18 Noiembrie 2008

Znam... No ale, jak ja cholercia mam grzywkę na amarantowo i w paski z jednej strony to co? Zaraz emo? Bo przecież włosy na kolorowo. I gotyku zakazać? Brr... ;P A zresztą Rosja pff... ;)
17 Noiembrie 2008

ja tez jestem tolerancyjna, nie mam nic do emo ani innych subkultur, kazdy ma prawo byc jaki chce!
17 Noiembrie 2008

Ja jestem tolereancyjna i mało mnie obchodzi kto w co sie ubiera itp. Artykuł ciekawy
17 Noiembrie 2008

całkowicie popieram Lunatyka6 xD
17 Noiembrie 2008

hehe wplyw emo na samobojstwa xD dobre sobie xD emo moze zniknac ale goth nie ;)
17 Noiembrie 2008

i dobrze =D tak ma być ale nie w polsce =D
17 Noiembrie 2008

a źródło to nonsensopedia... xD (wiem na 100% bo sama tego arta czytałm :)
17 Noiembrie 2008

.E..to się dzieje w Rosji a nie Polsce...więc po h*j o tym pisać,a z resztą "emo" mi lata koło dupy.
17 Noiembrie 2008

A ja mam na to wyjeba*e xDDDD
17 Noiembrie 2008

Taa, narazie niech się emo cieszą, że nie dotarło to do Polski.
17 Noiembrie 2008

ja jestem emo i coraz bardziej mnie to przeraża... ;/ ''...okazywanie emocji nie jest zakazane przez prawo...'' właśnie.. o_O
17 Noiembrie 2008

Emo mnie wpieniają ale też mają prawo ubierać się jak chcą , może niedługo zlikwidują wszystkie subkultury i wszyscy będziemy się ubierać jednakowo ??!! CHORZY LUDZIE - tyle tylko powiem ;/
17 Noiembrie 2008

Dałby Szatan aby to cale Emo Scierwo wyemilinowano ale Goth ostro na tym ucierpi...masakra.. Powinni tak samo zrobic z Dresami i Kibolami..
17 Noiembrie 2008

ja to już słyszałam
17 Noiembrie 2008

Już o tym słyszałem dawno, mam to gdzieś szczerze mówiąc. Tu jest Polska nie Rosja ;dd
17 Noiembrie 2008

Artykuł stary. Mogliby przeprowadzić selekcje i wyłonić tych prawdziwych emo.Nie byłoby ich wielu bo prawie wszyscy dzisiejsi emo myśla że to tylko styl ubierania się i pozorowanie samobójstw.
17 Noiembrie 2008

według mnie w tym artykule "trochę" przesadzili z wychwalaniem emo,ale widocznie to jakaś forma"obrony":/Ale myślę,że emo też zasługuje na istnienie..może i nie pałamy do siebie zbyt wielką sympatią,ale to nie znaczy,że nie mają prawa żyć w swoim sty
17 Noiembrie 2008

lol // Emo, no cóż, niekażdy uwielbia [ja też nie], ale przecież styl jak każdy, sposób bycia. Co ma kur.wa ubranie do zachowania? Ludzie są jacy są, mają różną psychikę i nie wiem, za jakie grzechy mają im tego zabraniać.
17 Noiembrie 2008

troche stary ten news;]
17 Noiembrie 2008

to jest nienormalne bo nie wiadomo co bedzie nastepne, ja tam nie mam nic do emo, to tez sa ludzie.
17 Noiembrie 2008

przynajmniej tam nie bedzie emo ...
17 Noiembrie 2008

i bardzo dobrze, że zakazali zjawisko aspołeczne zwane "emo"... ale od Gothów by się odwalili :|
17 Noiembrie 2008

a zakazujcie, zakazujcie... jestem za! :D
17 Noiembrie 2008

emoo to najczęsciej ludzie ktorzy maja za duzo kasyy i nie wiedza co ze soba zrobic ...
17 Noiembrie 2008

potem czas na metali xD w końcu kaźdy z nich to satanista i zabija zwierzęta i dziewice na czarnych mszach^^ ehhh to myślenie ograniczonych ludzi... =/
17 Noiembrie 2008

no comment xD ;x [znakijepaki.>!xdd]
17 Noiembrie 2008

metali tez niedlugo "zbanuja"... :s
17 Noiembrie 2008

emo jest bardzo ciekawe. 90% emo nie ma pojecia skad wywodzi sie ich subkultura, zadna inna subkultura ich nie lubi, tak naprawde nie ma jednolitego stylu emo (kazdy modyfikuje go tak jak mu sie podoba). ps. - czyste i schludne ubrania? no comment ;)
17 Noiembrie 2008

ale EMO to jest pewnego typu fenomen ich nikt nie lubi hehe ja również i tego powinni zakazać
17 Noiembrie 2008

eeee z końcówki artukułu wynika że ludzie emo są czyści jak łza, bo noszą "czyste, schludne, obcisłe ubrania, nakładanie makijażu oraz zadbane fryzury" i gardzą alkoholem czy tytoniem - tyle w tym prawdy... xD
17 Noiembrie 2008

nie wiem czemu ale mam wrażenie że z tym 'prawem: KONIEC EMO i GOTH`u' to juz kiedyś czytałam... i to dość dawno temu...
17 Noiembrie 2008
Grupa
Założona 21 Februarie 2007 przez Ela.
Moderatorzy:
xxXBuntowniczkaXxx, Anja