jaki musi być facet żeby był uważny za przystojnego?
wyznacznki bycia przystojnym strona 5 z 6
nie wiem nie znam się
Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek
"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail
czytam i się dziwę
z tego co widzę to teraz trendy jest dla dziewczyn facet szczuplutki , delikatny i wymuskany jak dziewczyna , nie może mieć zniszczonych rączek , za to powinien mieć różową koszulkę , włoski na żel ,i wiadomo chodzić do solarium :P
ktos tak tu napisal, czy wysnules wnioski z obserwacji swojego otoczenia:)?
nie zauwazylam tego typu tendencji w tutejszych odpowiedziach

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail
wg mnie nie pasuja do meskiego ciala. facet w rurkach wyglada dziwacznie, na pewno nie atrakcyjnie. moze to zwiazane z faktem, ze meskie nogi w wiekszosci przypadkow wcale nie maja fajnego ksztaltu, i ci noszacy je zazwyczaj maja chudziutkie nogi? faceci z ladnie wyrzezbionymi nogami w rurkach nie chodza

rurki wygladaja dobrze na kobietach, o ksztaltnych i proporcjonalnych nogach, najlepiej jeszcze na obcasach.
a te z twojego zdjecia...naprawde mnie odrzucaja.
ale to tylko moje opinie, wiem ze niektore dziewczyny wola jak facet nosi rurki

cos w tym jest :D

ale w Anglii duzo kolesi chodzi:

cos w tym jest :D
moj facet ma idealne nogi jak na faceta, w rurkach go nigdy nie widzialam i raczej nie zobacze

brak obcasow czesto robi wrazenie nog jak u kaczki - nawet u tych ladnie zbudowanych kobiet. bez obcasow rurki wygladaja fajnie tylko na szczuplych laskach bez zaokraglonych bioder.