malami81
malami81
  12 Aprilie 2011 (pierwszy post)
Czyli hulaj dusza - bana nie ma
(możecie tu nawet nabijać o tych Waszych lodach sojowych)

Jedyne o co proszę - to o zachowanie kultury i brak kłótni
SoDope
SoDope
  10 Martie 2012

Moja siostra sobie sama robi woskiem ... :ninja:

madzia2143
madzia2143
  10 Martie 2012
styka51
styka51: Ja wczoraj prawie całe bikini wysokie zrobiłam

musiało Ci się nudzić :mrgreen:

Konto usunięte
Konto usunięte: zabieg woskiem zastygającym :P

oj przepraszam ;p nie znam się tak bardzo :mrgreen: ale coś słyszałam, że niby bikini nie powinno się traktować woskiem czy depilatorem bo można się nabawić zapalenia mieszków włosowych :woot: w sumie czasami jak mi się chce to robię depilatorem, ale rzadko.
styka51
styka51
  10 Martie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: musiało Ci się nudzić

Oglądałam Dziennik Bridget Jones i tak jakoś poszło.

Swoją drogą wczoraj wieczorem goliłam nogi, a dziś już nie są gładkie:and:
Muszę depilator kupić...bo nie wyrobię...
madzia2143
madzia2143
  10 Martie 2012
styka51
styka51: Swoją drogą wczoraj wieczorem goliłam nogi, a dziś już nie są gładkie

niestety, taki nasz żywot. w ogóle włosy powinny być tylko na głowie i w postaci brwi :ninja: nie no, jak ja bym wymyśliła człowieka, to kobietki, wszelaki zmartwienia typu cellulit czy depilacja poszłaby w zapomnienie :mrgreen:
Babsy
Babsy
  10 Martie 2012
styka51
styka51: Muszę depilator kupić...bo nie wyrobię...

to co, dogadujemy sie;P?

Konto usunięte
Konto usunięte: w ogóle włosy powinny być tylko na głowie i w postaci brwi

o, to, to. trzeba gdzies petycje w tej sprawie zlozyc;)
madzia2143
madzia2143
  10 Martie 2012
Babsy
Babsy: o, to, to. trzeba gdzies petycje w tej sprawie zlozyc;)

trzeba zacząć prace nad mutacjami genetycznymi Drogie Panie :mrgreen: tak co przyszłe pokolenia będą miały spokój ;P
a tak nawiasem - jak się czujesz? :)
Babsy
Babsy
  10 Martie 2012
Konto usunięte