Konto usunięte: Dał nam zdjęcia poglądowe - kiepskiej jakości dosyć, w ogóle zdjecia zostawiaja wiele do zyczenia :/ trudno, teraz przegiął pałę oddałby kase i po sprawie ale za to ze tak nas oszukuje ide do sądu i niech płaci zadoscuczynienie, nie popuszcze tego
no i jade dzisiaj zalatwic sprawe naszego forum
O ile dobrze wiem, to ze zdjęciami ślubnymi jest tak, że fotograf strzela ich milion500 a potem para młoda wybiera sobie te najlepsze wg. nich i za nie płaci. U Was też tak było? No i te 1700 to całość jest czy zadatek tylko (nie znam się na kosztach)? W sumie lipa, że tak pogrywa. No i tym bardziej jak piszesz, że zdjęcia są bez szału...
A teraz takie pytanie: kamerzystę mieliście czy tylko fotografa?
A no i życzę powodzenia w sprawie forum ;)
A dziś jak się wkuwiłąm! Maniek mój w marcu sprzedał samochód, który był zarejestrowany na jego brata. Zawiózł swojemu bratu umowę kupna - sprzedaży, żeby ten to auto wyrejestrował. Ale jego brat zapomniał/nie chciało mu się i w zeszłym tygodniu przyszło pismo, że ileś tam jest do zapłaty. Maniek dzwoni do brata, a ten, że wyrejestrowane jest... kłócili się z 15 minut przez ten telefon. Z Mańka mamą szukałam tej umowy i nie było... Po dwóch godzinach dzwoni brat i cudowne umowa się znalazła u niego w domu
A i jeszcze jedna historia. Manka mama zatrudniła jakichś dwóch murarzy/dekarzy/tynkarzy/płytkarzy (panów od wszystkiego), żeby poprawili komin w domu i otynkowali fundament wokół. Ja przyjeżdżam a ci ledwo skuli ten stary tynk i od nowa zaprawę kładą