Jedyne o co proszę - to o zachowanie kultury i brak kłótni
lista tematów
TEMAT DO NABIJANIA I PLOTEK! strona 535 z 1977
Czyli hulaj dusza - bana nie ma
(możecie tu nawet nabijać o tych Waszych lodach sojowych)
no, przyszla moja maska yes to carrots. zapach ok, jak marchewka, mam ja wlasnie na wlosach, zobaczymy jak sie bedzie sprawowac :)
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another.
styka51: O ile dobrze wiem, to ze zdjęciami ślubnymi jest tak, że fotograf strzela ich milion500 a potem para młoda wybiera sobie te najlepsze wg. nich i za nie płaci. U Was też tak było? No i te 1700 to całość jest czy zadatek tylko (nie znam się na kosztach)? W sumie lipa, że tak pogrywa. No i tym bardziej jak piszesz, że zdjęcia są bez szału...
A teraz takie pytanie: kamerzystę mieliście czy tylko fotografa?
My tak nie uzgadnialiśmy, było 1700 zł za jego pracę i zdjęcia wybieramy które chcemy, niezależnie czy wybierzemy 2 czy 1000 zdjęć to cena jest taka sama.
A 1700 to oczywiscie całość, wpłaty najpierw było 700 zaliczki, potem 500 przy odbiorze tej płyty i 500 do zapłaty zostało ale tego juz nie dostanie, dobrze ze nie placilismy z gory bo dopiero bym była w plecy.
Kamerzyste i fotografa ale osobno zupełnie z innych firm, nie znali sie. Płytę mamy chociaż to jest porządnie zrobione

dzięki, zobaczymy co powiedzą ;-)