malami81
malami81
  12 Aprilie 2011 (pierwszy post)
Czyli hulaj dusza - bana nie ma
(możecie tu nawet nabijać o tych Waszych lodach sojowych)

Jedyne o co proszę - to o zachowanie kultury i brak kłótni
pijana
pijana
  27 Iunie 2012

Nie zdążyły jeszcze zmięknąć, a ze śmietany się już zrobił ser taki, ohydnie wyglądało :( Nie wiem czy zła śmietana, czy co... Niby do zup i sosów była :and: Nie znam się.

styka51
styka51: Nie smakowały?
SoDope
SoDope
  27 Iunie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte:

Jest też taki drugi domestos ... - chba domestos kamień weź tym wypróbuj.
styka51
styka51
  27 Iunie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie zdążyły jeszcze zmięknąć, a ze śmietany się już zrobił ser taki, ohydnie wyglądało :(

Oważyła się...kurde, lipa...
kedi
kedi
  27 Iunie 2012
styka51
styka51: Jutro mam konsultację z profesorkiem, ciekawe co wymyśli... A potem do rossmanna i pepco :D

ostatnio byłam w pepco i się rozczarowałam :( napisz jutro co ciekawego wyczaiłaś :)
styka51
styka51
  27 Iunie 2012
kedi
kedi: napisz jutro co ciekawego wyczaiłaś :)

Spoczko ;)
daenerys
daenerys
  27 Iunie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie zdążyły jeszcze zmięknąć, a ze śmietany się już zrobił ser taki, ohydnie wyglądało :( Nie wiem czy zła śmietana, czy co... Niby do zup i sosów była Nie znam się.

1. Śmietany nie daje się gdzieś na końcu? To jako sos, czy jakaś zupa szparagowa? (dziwi mnie zdanie "nie zdążyły zmięknąć")
2. Śmietana mogła być i dobra, ale żeby zmniejszyć ryzyko zważenia się jej, dodajesz najpierw trochę wody z gotowania do pudełka ze śmietaną, mieszasz a potem dopiero wlewasz ją :-)
Chyba, że coś źle zrozumiałam, to wybacz za wtrącenie się. :-)
mmaryja
mmaryja
  27 Iunie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: a ze śmietany się już zrobił ser taki, ohydnie wyglądało

O KURDE SORRY! zapomniałam, że będziesz robiła ze zwykłej śmietany:and: SORRY SORRY SORRY
mmaryja
mmaryja
  27 Iunie 2012
Konto usunięte