malami81
malami81
  12 Aprilie 2011 (pierwszy post)
Czyli hulaj dusza - bana nie ma
(możecie tu nawet nabijać o tych Waszych lodach sojowych)

Jedyne o co proszę - to o zachowanie kultury i brak kłótni
Kameleon
Kameleon
  11 Decembrie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: czy takie buty powninien nosic prawdziwy samiec alfa ?

pokaz link normalny.
Kombatant
Kombatant
  11 Decembrie 2012
massacre
massacre: nie podobaja mi sie, ale to zalezy od Twojego stylu. do stylu moich facetow nie pasowalyby.

Sęk w tym ze zrobilem duze oczy jak przeczytalem "for men" , bo wygladaja kobieco :wtf:
kedi
kedi
  11 Decembrie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Sęk w tym ze zrobilem duze oczy jak przeczytalem "for men" , bo wygladaja kobieco

ja nie wiem, co w nich kobiecego
mirra20
mirra20
  11 Decembrie 2012
massacre
massacre: raczej nie, na whiplash injury go badaja, wiec moze wyjsc pozniej nie wiem jak to sie po polsku nazywa: cos takiego:

no to luz, też nie wiem jak to się nazywa, nie znam się na tym
Kombatant
Kombatant
  11 Decembrie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: pokaz link normalny.

To ze strony ccc, chcialem wkleic link bezposrednio do nich ale po kliknieciu przerzuca na glowna.
Kombatant
Kombatant
  11 Decembrie 2012
kedi
kedi: ja nie wiem, co w nich kobiecego

A co w nich meskiego?
massacre
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  11 Decembrie 2012
Abaddon
Abaddon: Taa, w dupę dostał a penis unieszkodliwiony To ja dziękuję za takie pukanie

:rotfl:

Abaddon
Abaddon: Czyli nowy do tego, czy naprawa uszkodzonego wchodzi w rachubę?

nie wiem, nie widzialam jeszcze naszego Jaga po wypadku, ale raczej nic strasznego sie nie stalo.
Planowalismy kupic nowszy model i w automacie, zebym ja mogla tez nim jezdzic. Stwierdzilismy, ze bez sensu miec dwa auta, jeden ze skrzynia drugi w automacie, gdzie jeszcze moj facet ma sluzbowy. Wysokie koszta, wiec wystarczy spokojnie nam jeden. Obecny ma skrzynie biegow, a mi angielskie prawo zabrania jezdzic takimi samochodami xD

Abaddon