malami81
malami81
  12 Aprilie 2011 (pierwszy post)
Czyli hulaj dusza - bana nie ma
(możecie tu nawet nabijać o tych Waszych lodach sojowych)

Jedyne o co proszę - to o zachowanie kultury i brak kłótni
AvantQueTuDis
AvantQueTuDis
  21 Aprilie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: nieeeee, to mój jest oazą spokoju zawsze w weekend ktoś idzie z nim na łąki gdzie bawią się rodezjany i się wyhasa z nimi ze 2 godziny i jest spokój. mam doga niemieckiego więc jak tak skacze za nimi to wygląda dość komicznie.

Dogi są śliczne, ale jak wyobrażę sobie takiego, co pcha się na łóżko, to ręce opadają.. :-D Mój też nie jest malutki, ale do doga mu daleko ;-)

kedi
kedi: nie znam się, nie mam psa ani nic do psa podobnego, jeśli miałabym ubierać go w takie coś to wolę nie mieć wcale.

Ja mam i trochę się w temacie orientuje.
Nie tylko yorki nie mają podszerstka - boksery również go nie mają. Na zimę mam dla swojego zwykły, wełniany 'rękaw' i to są typowe ubrania ZIMOWE dla psów, które mają większe predyspozycje do marźnięcia. Tego typu:

http://www.psibutik.pl/files/fck/Image/____DC____/buffy_lasek_patyk.jpg

A nie jakieś gówna z kapturami, napisami, cekinami, czy kij wie czym jeszcze. Bo te ewidentnie nie są kupowane po to, by psu było ciepło i wygodnie, ale po to, zeby właściciel mógł suszyć zęby na każde ' o jaki słodki' :rotfl:
MaqdaIena
Reputacja: -168 | BluzgometrTM: 3
MaqdaIena
  21 Aprilie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Muszę kupić :D są PO PROSTU ŁADNE

:wtf:.

:rotfl: !!!
:ziober2:
styka51
styka51
  21 Aprilie 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: YORKI W MRÓZ i chłodne dni WYMAGAJĄ ubrań. Czy się to komuś podoba, czy nie.

No spoko ja rozumiem, ale czemu TAKICH?

Konto usunięte
Konto usunięte: To są psie ubrania szyte na miarę, zresztą doceni ciepłe ubranie w mróz.

No na bank, a jak zobaczy psa z bardziej różowym kaftanikiem, to pomyśli "Czemu ja mam takie wyblaknięte ubrana? Nie prała w perwolu;C"
:rotfl:

Konto usunięte